2011. január 15., szombat

Türkiz


Az új esztendőben készültem el ezzel a horgolt, türkizkék színű felsővel 
amit már használatba is vettem.
Igaz,  hogy ez eredeti leírástól teljesen eltérően készítettem a fazont, 
és az alapanyagom is vastagabb szálú volt mint a leírásban megadott fonalé.
Csupán a horgolás mintája egyezik meg a az újságban szereplő rajzzal,
 amit közre is adnék annak akinek megtetszett. 
Érdemes kipróbálni a mintát, mert egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

Legyezőminta rajza:


9 megjegyzés:

Lonci írta...

Marcsi, ez nagyon jóóó, lehet hogy ismét kedvet kapok a horgoláshoz(?):)))

Marcsi írta...

Lonci, szerintem ne fogd vissza magad.

Artemis írta...

Csini vagy!frenep

Marika mama műhelye írta...

Nagyon csini vagy, jól áll ez a szin.

Mona írta...

Hasonló mintából készítettem Lucámnak topot, a Tiéd is nagyon klassz, viszont a frizurád csúcs! Dícséret a fodrásznak is! :))

eztvarrtam írta...

Nagyon szupi lett!!!! :)

Silerika írta...

Nagyon csinos! És ráadásul kék! :o))

dióhéj írta...

milyen jól néz ki ezzel a fekete felsővel, amin visszaköszön a kék minta...stílusos :)

Nóra írta...

Nagyon csini vagy benne! Jól áll ez a szín.