2009. augusztus 2., vasárnap

Kékek

Tengerparti hangulatot idéznek ezek a képek. Mindenkinek jó nyaralást kívánok!
Azoknak is akik most nyaralnak, és azoknak is akik ezután készülnek nyaralni.
Egy újabb ökoszatyor kis csillag díszes japán hajtogatott mintával no meg egy hozzá illő mobil tokkal.
Az origami hajtogatással készült kis dísz elkészítését megtalálhatjátok itt


Szintén kékben egy neszesszer virágokkal. Ez is egy próbálkozás volt részemről, a kukacolást gyakoroltam. Megpróbáltam kidomborítani a textilre festett virágokat. Lehet hogy a másik oldalát kellett volna fényképezni, mert ott középre esik a virágminta, na majd legközelebb...


Elkészült a strandtáskám. Nagyon sokat vívódtam rajta, milyen is legyen a formája. Végül anyukámtól kaptam ihletet, az ő munkái között kétféle verzióban is megnézhetitek ezt a fazont.

Az eredeti ötlet a Praktika könyvek sorozatból: A foltvarrás szenvedélye című kiadványban található, Anya táskája címszó alatt. Lehet hogy nekem is ez adta az indíttatást?

A hozzávalók: a Passzió-Meridától rendeltem a tengerpart mintás blokkokat, a kék batikolt vászonra egy pécsi foltvarrós kiállításon és közös varráson tettem szert, a narancsos négyzeteket magam festettem, végül a táska füle egy erős vászonövből készült.

Nincsenek megjegyzések: