2010. április 8., csütörtök

Díjat kaptam

Nagyon kedves blogtársam Abile meglepett egy díjjal!
Köszönöm Abile!

A hozzátartozó szabályok pedig:




1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

Jelöltjeim: Biboly, Mandy, Mónika, Nasi, Andi, Rita

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Marcsi
Becenév: Marcsihobbi
Lakhely: Mohács
Születési hely: Mohács
Magasság: 167cm
Névnap: szeptember 12
Foglalkozás: varrónő
Testvérek: van egy  Öcsém
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: sajnos nincs
Gyűjtemény: minden ami a varrással összefügg
Kedvencek: több is van
Cipőméret: 38
Iskola: Ruhaipari Szakközép
Zsebpénz: ?
Álom: Nyugdíjasként a Mecsekben szeretnék lakni.
Háziállatok: két törpehörcsög
 
Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
A díjat 2010 április 8-án Abile ajándékozta nekem.

4 megjegyzés:

Nasi írta...

Gratulálok a díjhoz, és nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám, már tovább is adtam :)

Mandy írta...

Köszönöm a díjat! Jövőhéten továbbküldöm!

Biboly írta...

Nagyon-nagyon köszönöm! Ez az első díjam és kimondhatatlanul örülök neki, köszi, hogy megtiszteltél vele!

hAnd-i írta...

köszönöm Marcsi nagyon ezt a dijat... nagyon-nagyon jól esett és kimondhatatlanul örültem neki... puszi Andi