2010. március 24., szerda

JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK!




39. születésnapom alkalmából meghívlak benneteket egy kis játékra!
Aki szeretne részt venni hagyjon nálam egy kommentet és hírdesse meg saját blogjában a játékot!
A rendszeres olvasóim között is sorsolni fogok, így dupla eséllyel is lehet indulni! Kettő ajándék is gazdára talál majd. Április 3-án  20 óráig lehet jelentkezni! A sorsolásról és az eredményhírdetésről a húsvéti nyuszi gondoskodik. A nyereményekről pár nap múlva képeket is mutatok!
Várom a résztvevőket!
Sok sikert kívánok!

Üdvözlettel: Marcsihobbi

71 megjegyzés:

Edina írta...

Isten éltessen sokáig! Szívesen játszanék veled :)

KisMesterek írta...

Én is jövök, ki nem hagynám!
Boldog születésnapot, Marcsi!

Edige írta...

Szuper! Máris jelentkezem rá.
Isten éltessen!

Belinda írta...

Boldog szülinapot! Én is szeretnék pályázni. :)

Fabrikák írta...

isten éltessen, és én is jelentkezem:O)

Silerika írta...

Isten éltessen sokáig!! Olyan jó Nálad nézelődni! :o))

Görgei-Reiner Rita írta...

Isten éltessen Marcsi, sok szép dolgot készíts még!

Tigrislilijom írta...

Boldog születésnapot kívánok!
Bár nincs blogom, de rendszeres olvasód vagyok - azért szeretnék játszani, ha lehet :-)

Ledorka írta...

Boldog szülinapot kívánok én is! :)
@-'--,---
(http://oltogeto.blogspot.com/2010/03/marcsinal-is.html)
Rém kíváncsi vagyok, hogy mit sorsolsz. :)))

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok Neked születésnapod alkalmából!

martimez írta...

Boldog szülinapot!

gromine írta...

Boldog születésnapot kívánok én is !!

Dodie írta...

Nagyon boldog születésnapot :)) Kiteszem a átékot a blogomra is rögvest :)

Karina írta...

Én is szeretnék játszani, nagyon tetszenek a táskáid pont pár napja lapoztam végig a blogodat. Meg szuper, ahogy a képeket szerkeszted:) Blogomon azonnal hirdetem a játékodat, egyébként nálam is van most játék:
www.3fiaalkot.blogspot.com

Névtelen írta...

Boldog születésnapot, és még sok-sok szép évet neked! :) Én is szívesen játszanék!

Bebi írta...

Szia! Isten éltessen sokáig!
Bebi

Timi írta...

Én is szeretnék játszani Nálad! És nagyon boldog születésnapot kívánok!

tipikos írta...

Boldog szülinapot egy másik "kosnak"! :O)) Én is szívesen játszanék!

Nóra írta...

Boldog szülinapot kívánok én is!
És persze én is szeretnék nevezni a játékra!

latinka írta...

Boldog szülinapot!

Szegusz írta...

Boldog szülinapot kívánok! Én is szeretnék játszani... :)

Teca írta...

Isten éltessen! Szeretnék én is játszani.

Nálam is van játék, szeretettel várlak! :)

http://kiscsever.blogspot.com/2010/03/ha-szernel-egy-tuparnat.html

Hajnoca írta...

Még sokat és boldogat!

jövök rontani mások esélyét és növelni az enyémet ... minden formában.:-)

Hencsilli írta...

Boldog születésnapot kívánok! Duplán indítom magam és nagyon kíváncsi is vagyok :))

Jandó írta...

Nagyon boldog születésnapot! Isten éltessen. Kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek a nyeremények. Csak szimpla eséllyel indulok, mert most jöttem rá, hogy nem vagyok rendszeres olvasód, hiába kerestem magam a képek között :), mert a horgo-blogon keresztül néztelek eddig. Sebaj, majd legközelebb.

picinyszepsegekotthona írta...

Nagyon Boldog Szülinapot! Még legalább Kétszer ennyit! :))

bubble írta...

Boldog születésnapot kívánok!! Én csak most találtam a blogodra, de szeretnék jelentkezni a játékra, kíváncsi vagyok mi lesz az ajándék :-)

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Szeretnék játszani, mert nagyon szépeket készítesz! Sosem nyertem még semmit, talán most majd sikerül..: )

Nóri
(www.cutiehandmade.wordpress.com)

Cirelin írta...

Én is csatlakoznék a játékhoz, és boldog szülinapot is kívánok! :)

Évi írta...

Gratulálok! Boldog szülinapot kívánok!

Erika írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Én is szeretnék játszani. Igaz blogom nincsen, de rendszeres olvaslak.

Méri írta...

Boldog szülinapot kívánok!Feltétlenül jelentkezem a játékra,végignéztem a munkáidat, csodaszépek, gratulálok!

emikke írta...

Feltétlenül csatlakozom én is a játékhoz! Meseszépek a munkáid! Boldog szülinapot!

Hobbi-Tünde írta...

Boldog születésnapot! Az alkotásaid nagyon szépek! Most bukkantam a blogodra és szeretnék játszani!

Névtelen írta...

Szia :) Boldog születésnapot :)
Én most találtam rá a blogra, nagyon jó!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra :D
puszi, Evelyn :)

vivien-zsofia írta...

szeretnék jelentkezni és Boldog szülinapot kívánok:D

rozandi írta...

Boldog szülinapot! Szeretnék veled játszani.

Mandy írta...

Boldog születésnapot! Én is jelentkeznék!

Chee írta...

Nagyon boldog szülinapot :* Sok sikert, erőt, egészséget :)
És szeretnék én is játszani :)

ANGEL'S BEAD írta...

Boldog szülinapot!Én is szivesen jatszom...

Enci írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz: boldog születésnapot kívánok, és látva a munkáidat, valamint a játékra felajánlott táskákat, mindenképpen játékba szállnék én is!

Gabessz írta...

Boldog szülinapot kívánok! Jövök én is szerencsét próbálni!

N Zsuzsa írta...

Boldog szülinapot!!!
Csúcs ez a táska!! A neszeszer is!!!

Gabriella írta...

Boldog suületésnapot kívánok én is! Csodás ajándékok, szeretném az egyiket! :)

Tímel írta...

Boldog Születésnapot! Fortuna hátha kegyes lesz hozzám :)

Christina írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok neked!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Juhúúú, gratulálok a munkáidhoz, és jelentkezek a játékra is!

Süni írta...

Boldog szuletesnapot kivanok :)
En is szeretnek jelentkezni a jatekodra, mert gyonyoru dolgokat keszitesz :)

Kricsár Annamária írta...

Boldog szülinapot! Eddig valahogy elkerülte a figyelmemet a blogod, de mostantól nem így lesz:)

lapappilon írta...

nagyon-nagyon boldog szülinapi kívánok!
gyönyörű ajándékokat fogsz ajándékozni!
szeretnék én is részt venni ....

http://lapappilon.blogspot.com/2010/03/marcsi-jatekot-hirdetett.html

lapappilon@gmail.com

üdv

Ency írta...

Boldog születésnapot!
szeretnék jelentkezni a játékra...:D

Zsuzsi írta...

Szia Marcsi! Az én szülinapom is közeleg (4.4.) szívesen játszanék Veled! Jöszönöm és Isten éltessen sokáig!!!

kirszti írta...

Boldog szülinapot!
Szeretnék jelentkezni :) (nekem is közeleg a szülinapom) :)

Monessa írta...

Boldog Szülinapot!Szépek a munkáid!Jelentkeznék én is a játékra.:)

Kaszilva írta...

Isten éltessen sokáig, füled érjen bokáig!
Én is szeretnék játszani! :-)

Dudit írta...

Boldog Születésnapot Kívánok!
Szeretnék én is játszani veled!

Petra írta...

Boldog Születésnapot Kívánok!
Én is szeretnék játszani!

dove írta...

...hát jó hosszú a sor, de azért bejelentkeznék én is, Isten áldását kívánva egyben az életedre :)!
dove

Névtelen írta...

Boldog szülinapot kívánok! Én lettem a 100. "követőd"! :)

ViAn

Barbi írta...

Boldog szülinapot! Én is jelentkezem, mert csodaszép dolgokat készítesz! :D

Kékbálna írta...

Boldog születésnapot!

Alma írta...

Boldog Születésnapot!

Anna írta...

Isten éltessen még nagyon sokáig!

Cecily írta...

Isten éltessen!:)és én is szívesen játszom.;)

Ukka írta...

Such a cute giveaway!! I'm already a follower & I've posted a link/pic of your giveaway on my blog.
Have a Blessed Easter

Ведьма írta...

I'd like a nice sweet!
Happy Birthday! Good luck and creative successes!

Naturita írta...

Nagyon sok boldog születésnapot!
Most találtam a blogodra, gyönyörű dolgokat készítesz.

Naturita írta...

Úgy értettem, hogy most találtam rád, hogy már régebben bejelentkeztem nálad, de most találtalak meg mert nem mentettelek el, mint olvasott blogok, de most pótoltam :o)

Kalex © írta...

Boldog szülinapot Marcsi! :o)
Jöttem én is játszani, még az utolsó pillanatban. :o) Neszire "fáj a fogam"! :o)

Anna írta...

Isten éltessen! De jó, hogy ilyen lelket szépítő dolgokat készítesz!

szkornelia írta...

Boldog születésnapot! Majdnem egy napon születtünk, így duplán örülnék ha én nyernék. ;)