2009. október 11., vasárnap

Bambuszfülű bársonytáska

A legújabb táskám !

A modell csak a képzelet szüleménye ismételten.

A táskát 8x8 centis bársony négyzetekből varrtam össze úgy, hogy a széleket egymáshoz illesztve 3 öltéses cikk-cakkal a szín oldalról összegépeltem. Így értem el hogy teljesen sima legyen a felülete és ne legyenek varrás szélességek sehol. Mivel a bársony a négyzetek találkozásánál már túl vastag lenne ha a hagyományos módon készült volna. A fonák oldalra ragasztós vásznat vasaltam. A cikk- cakk öltést a barna mintás csíkokkal takartam le, ami egyben keretet adott a négyzeteknek.

Az alját és az oldalát is gurtni rátéttel próbáltam kissé megerősíteni, illetve ezzel együtt egy vastagabb filcet is rögzítettem a belsejéhez ami tartást ad a táskának.Csíkos vászonból készült a bélése, barna-drapp színösszeállításban.
A belsejében mobil tartó meg egy cipzárral záródó oldal zseb található. Cipzárral záródik a teteje is és végezetül egy bambusz fül került rá.

Mivel az idő is hűvösebbre fordult azt hiszem épp itt az ideje, hogy használatba vegyem.

6 megjegyzés:

kataanya írta...

Nagyon szép és mutatós darab!

Marcsi írta...

Nagyon köszönöm.

Nóra írta...

Én nem vagyok nagy táskamániás, de ez az én fantáziámat is elragadta. Nagyon igényesen kialakított darabnak tűnik, látszik, hogy nem elnagyoltak a részletek. Ügyes vagy!

Maria írta...

Nagyon szép lett.

Fauna írta...

Hú de szép, elegáns táska! Gyönyörűeket alkotsz!

Abile írta...

Tyűűű, ez nagyom mutatós darab lett! :o)