2009. október 2., péntek

Újra neszesszer


Farmer nadrágok szárának lerövidítésekor mindig megmarad egy egy darabka anyag, ezeket már régóta gyűjtögetem. Úgy gondoltam megpróbálom újrahasznosítani. Kis csíkokat összevarrva egy egyszerű neszesszer született.A bélést a vatelint és a farmert összesteppeltem. Kézi hímzéssel díszítettem és belecsempésztem a rózsaszínt is. Körbe szegtem, cipzár is került bele, a két oldala pedig kívülről lett letűzve.

Ebben hordom a varráshoz szükséges apróságaimat a foltvarrós szakkörünkre, amire havonta egy alkalommal összejövünk.

3 megjegyzés:

Abile írta...

Húúúha, jó nagy munka lehetett erre az anyagra kézzel hímezni, de megérte! A végeredmény nagyon jó lett!

Éva blogja :) írta...

Nekem nagyon tetszik! Szép munka!

Marcsi írta...

Köszönöm az elismerő szavakat. Nagyon jól esik.